Tuesday, March 16, 2010

بازم گم شدم. همیشه آدم گم نمیشه. باید شرایط خاصی باشه. نمیشه الکی یهو گم شد. الان شرایط من جوره جوره. گم شدم اساسی. این گم شدن با گم شدن های دیگه توفیر داره. هیشکی نمی فهمه تو گم شدی. فقط خودتی که می فهمی گم شدی. برای همین برای پیدا کردنت کسی دنبالت نمی گرده،کسی تو روزنامه آگهی نمی ده و کسی نبودت رو احساس نمی کنه برای دوروبری ها تو هستی مثل قبل. فقط خودتی که می فهمی گم شدی. تازه خودتم حتی نمی فهمی از کی گم شدی آخه این پروسه گم شدن اونقدر یه ذره یه ذره اتفاق می افته که چشم باز می کنی و می بینی ای دل غافل کار از کار گذشته و واقعا گم شدی و وقتی گم میشی تنها راه نجات اینه که خودت خودت رو پیدا کنی اونم اگر شانس بیاری و بفهمی گم شدی. چون خیلی از گم شده ها هیچ وقت نمی فهمند که گم شدن واگر نتونی خودت رو پیدا کنی اونوقت مجبور می شی تا آخر عمرت تو سرزمین گم شده ها زندگی کنی

5 comments:

pezhman said...

dari zendegi mikoni ya na?
shoharet chi, oonam zendegi mikone?
man baeed midoonam shoma zana behetoon bad begzare.
albate bayad did amir hosein chi mige

ستاره پنج پر said...

گذر عزیزم امیدوارم سال خوبی داشته باشی
عیدت هم مبارک

gozar said...

به پزمان:
سلام ممنون بابت پیعامت ولی راستش من درست منظورت رو نگرفتم. اگر منظورت از زنان همون الگوهای کلیشه ای سریال های فارسیه که کاری جز چشم و هم چشمی و غیبت و سرک کشیدن تو زندگی مردم ندارند شاید حرفت درست باشه. ولی من به عنوان زنی که درس خوندم کار کردم و در عین حال تمام وظایف مادری و خونه داری هم برروی دوشم بوده هیچ وقت نمی تونم همچین دسته بندی هایی رو بپذیرم.
با این حال منظور من اینجا هیچ ربطی به جنسیت نداره. منظورم گم شدن آدم هاست. آدم هایی که دارند زندگی می کنند کار می کنند ولی اگر یک لحظه مکث کنند خودشون هم نمی دونند که دارند چی کار می کنند. هدفشون چیه و می خوان به کجا برسن اکثر آدم ها اونقدر غرق روز مرگی خودشون می شن که دیگه فرصت فکر کردن ندارند برای همین هم ممکنه تو راه زندگی گم شده باشند و خودشون خبر دار نشن

gozar said...

منونم ستاره پنج پر عزیز. امیدوارم که سال بسیار خوبی پیش رو داشته باشی

امیرحسین said...

سلام
خوبی؟ امیدوارم که به زودی خودت را پیدا کنی
کامنت پژمان واسه من عجیبه؟! این امیرحسین منظورش کیه؟ من؟!