Saturday, August 23, 2003

ديروز عصر كه رفتيم با هم از سوپر پهلو مجتمع به قول خودش ليوان شانسي بگيريم يه ماشين از تو پاركينگ اونوري اومد بيرون يه پيكان قديمي قراضه بود كه توش يه خانوم و آقا با يه يچه نشسته بودن واز اونطرف محوطه يه پسر بچه 4 ساله با يه لباس مرتب با خوشحالي دويد طرف ماشين كه سوار شه ماشينم ايستاد كه سوارش كنه بعد تا پسره مي خواست سوار شه مامانش برگشت در ماشينو باز كنه كه يه دفعه جيغش رفت هوا و داد كشيد با دمپايي اومدي بعدم باباهه سر مامانه داد كشيد كه چرا داد مي كشي اونوقت دو تا خوابوند تو گوش پسره و گفت احمق بي شعور با دمپايي اومدي اين دفعه مي ذاريمت مي ريم كه آدم شي پسر بچه التماس مي كرد كه الان مي رم مي پوشم تو رو خدا منو اينجا نزاريد و با هر التماس پسرك دل من كباب مي شد خيلي خودم رو كنترل كرد كه دخالت نكنم بلاخره پدر و مادرش بودن باباهه بعد از كلي التماس هولش داد عقب و گقت حالا گمشو اونور تا ماشينو بزارم كنار .........
بعد ياد عيد افتادم كه پسر كوچولوي من تمام عيد ديدني هاشو با دمپايي رفت و هيچ وقتم آسمون به زمين نيومد.
*********************************************
به مناسبت روز زن شركت يه مهموني داد تو باغ بانوان من قبل از اينكه برم اونجا تو دلم فكر مي كردم كه احتمالا بايد يه جايي شبيه بهشت باشه با يه عالمه حوري بهشتي برا همينم كلي ذوق زده بودم ولي چشمتون روز بد نبينه عين زندان زنان بود .انگار اصلا فيلم رو همون جا پر كرده بودند اينقدر دلم گرفت كه نگو يه عالمه زن كه گوله گوله نشسته بودن وتخمه هم مي شكستن هيكلا كه ديگه وحشتناك بود بعدم دو نفر رو دعوت كرده بودن كه يعني برامون كتسرت اجرا كنند و چون ما ها مهمون بوديم بردنمون تو سالن نماز خونه كه به موسيقي گوش كنيم ديگه شده بود خود خوده زندان زنان من كه ديگه حاضر نيستم برم اونجا تنها سودي كه برا من داشت اين بود كه به مناسبت روز زن برا خودم كتاب دفتر چه ممنوع نوشته آلبا دسس پدس رو خريدم كتاب فوق العاده اي اگر وقت كنم در موردش حتما مي نويسم

********************************************
تعطيلات آخر هفته تمام وقتم صرف باميه پاك كردن شد به اضافه لوبيا سبز خورد كردن به اضافه گوشت پاك كردن و نهايتا چرخ كردن گوشتا و بسته بندي كردن تمام موارد فوق .چه ميشه كرد آخر تابستونه آگر اين چيزا رو آماده نكنم تمام زمستون دستم تو سرم مس مونه كه چي درست كنم ***********************************************

No comments: